Известие

Collapse
No announcement yet.

Студена гърми и прекъсва V6

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Студена гърми и прекъсва V6

    Голям филм хораааа. Като е студена прекъсва , леко гарми и забива муцуната като дам газ, направо ужасс.
    Дотук съм свалял цялата всмукателна система,което включва колектора, всмукателните тръби, рейката, инжекторите... и всичко е ОК. Като казванм ок няма пропуски на въздух всмукателите са ок, инжекторите са проверени на стенд, дебитомера е замерван и той е ОК, ламбдата отчита перфектно, смених свещите и тенпературният датчик ( профилактично, моят си работеше) и накрая паля колата и пак пляс трас и то само на бензин и само студена. На диагностиката отчита бедна смес на студено и това е.... Мерих и налягането на бензина ( има да ме удави) , мерих ме и тпс-а и датчика на коляновият вал и пак нищоооооооооооо.
    Всичко по колата работи като по книгите, а колата не работи като по книгите.......... Вече съм пас..
    Last edited by don_pepone; d.m.y г., 07:59.
    EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
    EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
    NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

  • #2
    зацепена ли е правилно? проверихте ли?


    Даването на газ, води до пристрастяване!
    Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
    Volvo V50 2.0D by RuBig

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
      Голям филм хораааа. Като е студена прекъсва , леко гарми и забива муцуната като дам газ, направо ужасс.
      Дотук съм свалял цялата всмукателна система,което включва колектора, всмукателните тръби, рейката, инжекторите... и всичко е ОК. Като казван ок няма пропуски на въздух всмукателите са ок, инжекторите са проверени на стенд, дебитомера е замерван и той е ОК, ламбдата отчита перфектно, смених свещите и тенпературният датчик ( профилактично, мот си работеше) и накрая паля колата и пак пляс трас и то само на бензин и само студена. На диагностиката отчита бедна смес на студено и това е.... Мерих и наляганета бензина ( има да ме удави) , мерих ме и тпс-а и датчика на коляновият вал и пак нищоооооооооооо.
      Всичко по колата работи като по книгите, а колата не работи като по книгите.......... Вече съм пас..
      Дебитомер.

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от dani_ku4eto Покажи съобщение
        Дебитомер.
        Дамм,и според мен проблема ти е там
        2011 Giulietta MA-ex
        1995 155 1.8 TS 8V
        2005 GT JTD-ex,1998 156 1.8 TS-ex,1993 155 2.5V6-ex

        Comment


        • #5
          ремъка е зацепен с пети както си му е реда и е нов,а дебитомера няма прекъсване по пътеките на отчитане и си дава стойностите както си му е реда. Мерихме го в различните обороти и е ок
          EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
          EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
          NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

          Comment


          • #6
            какви пети за този мотор?

            Comment


            • #7
              Инж. Tozzi Begali - кабели, комутатори (ако има тоя мотор), бобини. Най-добре тръгни оттам.
              Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
              AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
              Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от koolio Покажи съобщение
                Инж. Tozzi Begali - кабели, комутатори (ако има тоя мотор), бобини. Най-добре тръгни оттам.
                в тая връзка може и кабелите на свещите за цилиндрите да проверите дали са във верния ред и състояние.


                Даването на газ, води до пристрастяване!
                Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
                Volvo V50 2.0D by RuBig

                Comment


                • #9
                  http://clubalfaromeo.com/forum/showt...455#post778455

                  Май е същата работа... извода - дебитомер.

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от Furious 155 Покажи съобщение
                    в тая връзка може и кабелите на свещите за цилиндрите да проверите дали са във верния ред и състояние.
                    Да де, аз тия кабели имам предвид.
                    Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
                    AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
                    Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

                    Comment


                    • #11
                      ами те и кабелите са проверени , а и те са надписани ,ама акое от тях няма да вьрви и като загрее, а тя като е топла е като часовник- 800 до 6500 оборота
                      EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                      EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                      NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                      Comment


                      • #12
                        Нда, същия проблем е и при мен. Но по леко изразен...
                        Утре ще сменям дебитомера, ако е дал господ, и съм силно обнадежден, да се оправи.... тая простотия.

                        На ГАЗ, имаш ли проблеми с оборотите, на загрял ДВГ ?

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
                          ами те и кабелите са проверени , а и те са надписани ,ама акое от тях няма да вьрви и като загрее, а тя като е топла е като часовник- 800 до 6500 оборота
                          обикновено гърми като е бедна сместа недостатъчно гориво бензина да нее калпав другото е взима въздух щом си проверил другите работи на мен ми беше гърмяла за 3 год 2 пъти заредих на лукойл и за ден 3пъти гръмна пък разхода да не ти казвам на газ си бях развъртил кранчето малко повече за кеф и оп взе да гърми също върнах и се оправи сещай се да не си пипал нещо подобно или е след накой бърникане по двг
                          Last edited by alfa_zlodeo; d.m.y г., 17:09.

                          Comment


                          • #14
                            На газ нямам ядове -мотора "пее". А бензина е само ОМВ-100карера и си карам само с него откакто имам колата( 2 год.). По всмукателната система няма пропуски гарантирано, само взех да се съмнявам в мъркучите на сепаратора. Двата дебелите ги проверих,но малкото което отива надолу, от сепаратора влиза в планката на динамото и от там не зная накъде отива ,а и не може да се бръкне там. И си мисля ако е цялата работа от загуга на налягане на вентилацията на маслените пари или картерните газове, дали да нее от това.

                            ---------- Post added at 08:03 ---------- Previous post was at 08:01 ----------

                            Първоначално публикувано от голямата риба Покажи съобщение
                            какви пети за този мотор?
                            ами те всички бензинови алфи трябва да се зацепват с пети.
                            EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                            EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                            NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
                              ами те всички бензинови алфи трябва да се зацепват с пети.
                              http://hfhpe.clubalfaromeo.com/extreme/V6.jpg

                              Comment

                              Working...
                              X